26. června 2010

Reklama na kolejích a suvenýry: Chuchle láká diváky na derby

Kdo se v pátek odpoledne pohyboval v centru Prahy, mohl narazit na pojízdnou reklamu na derby. Chuchelský pořadatel se pokusil po čtyřech letech nalákat potenciální diváky prostřednictvím historické tramvaje, která s velkou plachtou, hosteskami v kostýmech, dvěma žákyněmi dostihové střední školy a komentátorem Jiřím Zlámaným křižovala dvě hodiny pražské ulice. "Ale jo, lidé se docela o nedělní dostihy zajímali, někteří se s námi dokonce svezli několik stanic," konstatoval "hlas chuchelského turfu" Zlámaný ohledně akce, jejímž hnacím motorem byl agilní kolega Petr Malík z Dopravního podniku.

90. České derby bude podobně jako loňský ročník oděno do žluté barvy sponzorské sázkové kanceláře, což bude kromě dostihového programu nejvíce vidět na novém prodejním artiklu: tričku s logem závodiště a startovní listinou derby na zádech. Dalším suvenýrům, které si diváci budou moci koupit v neděli přímo na závodišti, dominuje úřadující derby-vítěz Age of Jape. Hvězda stáje Bača Palkovice se dočkala vlastního velkoformátového plakátu a pohlednice.