Chuchelský pořadatel na svých webových stránkách zveřejnil titulárního sponzora letošního derby. Vrchol sezóny se poběží jako 92. České derby Rádia Impuls. O partnerovi nejbohatšího dostihu střední Evropy se podle zákulisních informací jednalo dlouhé týdny a ve hře bylo několik variant. Nakonec zvítězila ta, která vrcholu pražské sezóny nepochybně přinese publicitu. Rádio Impuls si totiž stále udržuje pozici nejposlouchanější rozhlasové stanice v Česku se zhruba milionem posluchačů. Velká Chuchle by měla ve vysílání získat nemalý reklamní prostor, o míře pokrytí ve zpravodajství či případném živém přenosu však zatím nejsou k dispozici bližší informace.
Loňským ročníkem tak skončila tříletá éra, kdy byla titulárním sponzorem sázková kancelář Fortuna a veškeré tiskové i reklamní výstupy derby byly laděny do žluté barvy. Nejdéle – rovných pět ročníků mezi lety 2002 a 2006 – sponzorovala derby společnost Setuza a Marila Balírny, celkem se v roli titulárního partnera od revoluce vystřídalo deset společností.